Orderstatus/voortgang
Betaalmogelijkheden
Bestelling
Afhalen
Bezorgkosten
Bezorging
Ruilen en/of retourneren
Niet-complete- en/of defecte producten
Garantie
Privacyverklaring
Algemene voorwaarden
Vragen, klachten, opmerkingen, suggesties


Orderstatus/voortgang

U ontvangt op het door u opgegeven e-mailadres een bevestiging van uw bestelling. Vragen over uw orderstatus/voortgang worden via de mail of telefoon beantwoord. Op werkdagen krijgt u binnen 24 uur antwoord.

Betaalmogelijkheden

Bij Het Quadhuis betaald u veilig middels iDEAL en bovendien via een beveiligde verbinding.

 

Steeds meer mensen ontdekken iDEAL. Dit jaar is er al 40 miljoen keer met iDEAL betaald. Bijna iedereen die een keer met iDEAL heeft betaald, blijft dit doen. Waarom? Omdat het zo gemakkelijk is en snel. U betaalt via het vertrouwde internetbankieren van uw eigen bank.

Bestelling

Zodra het factuurbedrag op de rekening van Het Quadhuis is bijgeschreven, wordt uw bestelling verwerkt.

Mits de artikelen op voorraad zijn, dan worden deze binnen 48 uur tot 5 werkdagen geleverd. Indien blijkt dat de door u bestelde artikelen (tijdelijk) niet op voorraad zijn, dan wordt u hier via een e-mail van ons over geïnformeerd en blijft uw bestelling in “backorder” staan. Zodra de artikelen dan weer leverbaar zijn worden deze naar u opgestuurd. Uiteraard bestaat er voor u de mogelijkheid om de bestelling te annuleren, dan storten wij het betreffende bedrag binnen 5 werkdagen weer terug op uw rekening.

Afhalen

Afhalen kan ook, mits betaling via iDEAL heeft plaatsgevonden. Er worden dan geen bezorgkosten berekend.

Bezorgkosten

  • Nederland: € 9,75,- t/m 30 kg. en elk pakket is verzekerd tot € 520,- Vanaf 30 kg word het automatisch 2 pakketten ivm gewicht.
  • Toeslag Nederlandse eilanden €9,75,- 
  • België: € 13,75,- t/m 30 kg en elk pakket is verzekerd tot € 520,- Vanaf 30 kg word het automatisch 2 pakketten ivm gewicht.
  • Duitsland: € 14,25,- t/m 30 kg en elk pakket is verzekerd tot € 520,- Vanaf 30 kg word het automatisch 2 pakketten ivm gewicht.


Bezorging

De bezorging wordt verzorgd door DPD of UPS.

Artikelen worden alleen afgeleverd Nederland ,België en Duitsland. Uw bestelling wordt door DPD of UPS Post en Pakketservice overdag bij u aangeboden, indien u niet thuis bent word er aan de buren gevraagd om het pakketje aan te nemen. U krijgt een kaartje met het adres waar het pakketje is afgeleverd.

Als u weet dat u weinig thuis bent dan kan het handig zijn om uw bestelling op uw kantoor- of werkadres te laten afleveren. Dit kunt u aangeven op het bestelformulier.

Ruilen en/of retourneren

U heeft de mogelijkheid om binnen 7 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen een product te ruilen of te retourneren of de koop ongedaan te maken. Het product mag door u niet gebruikt zijn. Vanzelfsprekend kunt u het product in deze periode bekijken of bij kleding natuurlijk passen. Verzegelde verpakkingen mogen echter niet worden geopend.

Hoe te ruilen en/ of retourneren?

Als u een product wilt ruilen/ retourneren dan mailt u naar info@hetquadhuis.nl  vermeld in uw mail uw factuurnummer en wat u wilt retourneren. Wilt u iets ruilen vermeld dan ook hierbij uw factuurnummer en wat u wilt omruilen en weer retour wenst te ontvangen.

U ontvangt daarop een e-mail van ons met daarin alle informatie omtrent het ruilen/ retourneren.

Hoe lang duurt het?

Na ontvangst van een retour ontvangen product wordt bij een retour of het ongedaan maken van een koop binnen 5 werkdagen het factuurbedrag op uw bank/ girorekening teruggestort.

Bij het ruilen van een product duurt het normaliter 5 werkdagen, na ontvangst bij ons van het te ruilen product, dat u uw nieuwe product in huis heeft.

Wat zijn de Ruil/Retourkosten?

U betaalt alleen de verzendkosten vice/ versa.

Niet-complete- en/ of defecte producten

Het is natuurlijk mogelijk dat er bij een product een onderdeeltje o.i.d. mist of dat u aan het product een defect constateert. Meldt u dit dan direct, maar in ieder geval binnen 24 uur na ontvangst van uw bestelling door middel van een e-mail aan info@hetquadhuis.nl   Geef hierin aan wat u mist of welk defect u heeft geconstateerd.

Op werkdagen ontvangt u dan binnen 24 uur een e-mail van ons met daarin alle informatie omtrent de verdere procedure. U betaalt uiteraard dan geen verzendkosten.

Garantie

Op alle producten die Het Quadhuis levert zijn de standaard fabrieksgaranties van toepassing. Indien documentatie bij de producten is bijgeleverd kunt u hier meer informatie over vinden.

Hoe kan ik aanspraak maken op garantie?

U stuurt een e-mail info@hetquadhuis.nl als u een defect constateert aan uw product. Vermeld uw factuurnummer en geef een korte omschrijving van het geconstateerde defect. U ontvangt daarop van ons een e-mail met daarin alle informatie omtrent de verdere afhandeling.

Privacyverklaring

Uw klantgegevens worden door Het Quadhuis alleen gebruikt om uw bestelling zo goed mogelijk te verwerken. Ook worden ze alleen door ons gebruikt voor het versturen van een nieuwsbrief middels e-mail om u op de hoogte te houden van nieuwe producten, aanbiedingen, etc. Indien u geen nieuwsbrief wenst te ontvangen, dan kunt u zich hiervoor afmelden via info@hetquadhuis.nl  Uw persoonlijke gegevens worden door Het Quadhuis niet aan derden verstrekt, tenzij u hiervoor toestemming heeft gegeven.

Algemene voorwaarden

Op alle leveringen zijn de algemene voorwaarden van Het Quadhuis van toepassing.

Vragen, klachten, opmerkingen, suggesties

U kunt uw vragen, klachten, opmerkingen en/of suggesties sturen naar: info@hetquadhuis.nl  Op werkdagen krijgt u binnen 24 uur een antwoord.

Handelsonderneming Eijk.
Deijliuslaan 18
3772 NS Barneveld
E-mail : info@hetquadhuis.nl
Mob.06-275 480 96


Kamer Kamer van Koophandel: 08118432  
BTW-nummer: NL192955688B01